söndag 31 juli 2011

... till nästa strand

... och inte vilken strand som helst, utan min favoritstrand, Laguna Beach. Vi gjorde inte som amerikanare normalt gör: Tar bilen! Nej, vi cyklade!!! Det var lite över två mil, men mest nedför.


Vi stannade på Starbucks och åt lite frukost!

Äntligen framme!


Jag och Mckay tar kort på varandra
Mikael och Kent är ute och snorklar




Jag och Fanny snorklade också lite, och Filippa lite mer, hon simmade ut till Mikael och Kent. Jag tyckte faktiskt att det var ganska kallt i vattnet, men visst ser det inbjudande ut.
Vi tillhörde de lyckliga som fick åka bil hem med Tania, här kommer en liten film om det:


När jag bodde här var jag mycket i Laguna Beach, och nu upptäckte jag att de namngett en gata efter mig. Visst är det gulligt av dem! De har t.o.m helgonförklarat mig!!!



2 kommentarer:

Malin sa...

JAG VILL OXÅ !!! ;-)

Smultron på ett strå sa...

Vilken underbar strand, förstår att du gillar den! En egen gata är ju inte heller helt fel :-) //kram maria