tisdag 26 juli 2011

Habowood goes Hollywood

På morgonen tog Tania åter med oss på sin löprunda, men idag var vi många fler. Förutom Mikael, Fanny och jag var det flera av hennes vänninor som var med och en hade med sig sin dotter. Vi sprang större delen, och några gick.



Här får man inte springa för för fort!
Med lite lunch i magen och två väskor i bagaget, drog vi norrut mot HOLLYWOOD!



"Walk of fame"

Jag hittade min stjärna!
Sixten hittade stjärnan han letade efter.
Brevid Michael Jacksons stjärna stod en Michael himself, eller om det var någon som var mycket lik. Sixten blev jätteblyg inför denna imitatör, men jag pratade med honom och berättade att Sixten kan en del moves. Så när "Michael Jackson" bad Sixten att dansa, så gjorde han det. Jag hade gärna tagit ett kort på honom men vet av erfarenhet att detta kostar pengar, och någon sa något om att det kostade $13.

En mycket lycklig Filippa har fått shoppa loss idag
Solen går ner över Sunset blvd. Den här vyn är från vårt hotellfönster.Nu är det dags för oss att sova lite.
Go´natt!

Inga kommentarer: