söndag 24 juli 2011

En helt vanlig dag...

Tania tog med Mikael och mig på en av sina löprundor. Tyvärr glömde jag kameran, men det var en fantastisk runda som tog oss ca 1 h 10 min att springa (och gå), för det var en grymt lång uppförsbacke som jag och Tania gick uppför, men Mikael sprang större delen av.
Sen var det äntligen dags för lite shopping. Tror aldrig jag varit så här länge i staterna utan att besöka ett shoppingmall. Idag blev det Mission Viejo Mall. Här fanns en frisörsalong som bara var för barn. Visst ser den cool ut!



Chase, en av killarna i familjen, tog med Fanny och Filippa ut men sina kompisar på kvällen. De hade bl.a. åkt rullskridskor och dansat. Önskar nästan att det var jag som var tonåring och fick följa med på sånt kul, men bara nästan.

Vi hade med oss lite presenter till familjen och här poserar Mckay i sin nya T-shirt:

1 kommentar:

Anders sa...

En helt perfekt present tycker jag. Ni verkar ha det toppen , jättekul att läsa om er. Ha det bäst. /Anders