onsdag 20 juli 2011

The Bluebird Café

Ett av de stora målen för vår resa var att få ett bord på anrika Bluebird Café. Jag hade föreställt mig att detta skulle vara ett stort flashigt ställe för jag hade läst en hel del om det. Så när vi kom fram till detta lilla tillhåll, trodde jag först vi kommit fel. Det måste helt enkelt finnas ett till, men icke, här var det!!! Det kunde lika gärna varit en liten frisörsalong.


Det är alltså här som flera stora artister har uppträtt bl.a. Faith Hill, Brad Paisley, Donna Summer,  Rascal Flatts, Bonnie Raitt, Taylor Swift mm.
Vi hade tur som fick ett av de få borden denna kväll, och Fanny hade tur för hon fick SPELA!!!

Köar utanför

Fanny pratar med arrangörerna


Fanny på scenen

Det var flera av de som uppträdde som vi tyckte var riktigt, riktigt bra. Sen fanns det det de som var mer komiska, en sjöng en låt som hette "Alcological thinking". En av de få titlar jag minns!
Jag får lägga upp klippet härifrån senare, för datorn är lite seg nu.

Inga kommentarer: