torsdag 28 juli 2011

Universal Studios

Det är så skönt att vi bor på Sunset blvd, för allt som vi hittills gjort är här i närheten. Visst man behöver bil ändå, och bilköerna är inte bara vid rusningstrafik, utan i stort sett jämt här i centrala LA.
Idag blev det Universal Studios för vår del.


Vi började med en åktur i filmens värld.

Mr Beans bil
Här spelades Hajen in

Här åker vi på Wisteria lane, tyvärr har jag inte sett så många avsnitt av Desperate Housewifes, så jag kan inte påstå att jag kände igen mig. Jag får ta igen det när jag kommer hem, dels för att jag nu varit här och dels för hon jag satt brevid på inspelningen av Disneyshowen (svenskan), hennes yngsta dotter har varit med.

Vemdalen i Grinchen
En gammal klassiker: Phsyko!

 Sixten träffade sina kompisar

Tänkte jag skulle köpa en bok i Notting Hill
Mikael räddar världen i Terminator





1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Vilken häftig resa ni gör! Kul att läsa om allt ni upplever. Ha det fortsatt bra!//kram maria