fredag 8 juli 2011

Äntligen träning

Hur går det med träningen undrar ni? Jo tack, så där. Idag gav mig ut på veckans första pass!!! Och det i sig gick jättebra, men det känns lite svårt att få in två träningspass till innan veckan är slut, men dock inte omöjligt.
Denna veckan har det varit väldigt mycket på schemat, och tyvärr har träningen fått stå tillbaka.

Idag har jag haft stora packdagen, för på måndag drar vi söderut??? till Malmö, för att på tisdag åka till det underbara landet i väst. Det ska bli spännande att se hur vi kan få till träningen där, jag gillar ju inte att springa när det är för varmt. Jag hoppas att de hotellen vi kommer bo på har luftkonditionerade gym helt enkelt.

Men innan dess har vi en härlig helg framför oss. Imorgon är det bröllop och jag ska träffa Emmy kl 9.00 på salongen. Åh, va kul det ska bli!

Inga kommentarer: