söndag 16 januari 2011

Pirathuset

Sommaren 2004 gjorde jag och Mikael vår andra roadtrip genom USA. Den här gången hade vi med oss Fanny, Filippa och min lillebror Jonny. I ca fem dagar fick vi förmånen att vara på "Pirates Cove" tillsammans med min au-pair familj. Det här är ett hus där allt går i pirat tema, eller inte ett, utan flera hus, med flera pooler, vattenrutschkana, gym mm. Vi blev medbjudna dit eftersom det är min au-pair pappas kusin som äger allt detta.

Hugossons Havets Fasa
 Jag och Jonny slappar

Jonny är där han ska va, bakom lås och bom
Dykarkungen
Fanny, Filippa, Mikael och Jonny
Jag skojar inte, när jag säger att vi läääängtar tillbaka!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, vilket ställe! Förstår att ni längtar tillbaka! Hade varit paradiset för Sebastian, tyckte det såg fantastiskt ut!

Kul att du startat en Blog! Kikar in lite då och då. Ha en bra kväll!

Kramar från grannen ;-)