söndag 30 januari 2011

Celebrate good times

Allt som är värt att firas, ska firas tycker jag. Det gör vardagen mycket roligare. Denna helgen har vi firat i massor. Som inlägget igår beskrev så har jag och Sixten haft en mamma-son helg, värt att firas (vi hade ju kunnat deppa över att inte vi fick åka skidor i Österrike eller shoppa i Stockholm, men det ligger inte riktigt för mig) Så det blev bio, "Yogi björn" i 3D, och den var perfekt att se med en femåring.

Vad som också är värt att firas är att Filippa blev vald till månadens läsare på hennes favoritbloggerska Hofh´s blogg. Kul tycker jag, och Grattis Filippa!!!

Men det finns mer att fira, till exempel att jag igår satte nytt rekord, eller rättare sagt NI satte nytt rekord i antal unika läsare på min blogg, TACK! Det skålar vi lite extra för!!!

Inga kommentarer: