fredag 14 januari 2011

Lucky guy...

...nu pratar jag inte om mig, utan om min man Mikael. Inte nog med att han träffade mig!!! Han har nästan alltid turen med sig. Igår hade han bokat ett spinningpass så gymmet, men glömt sin plånbok med gymkortet i på sitt jobb. Då kan man inte skriva ut sin platslapp (om man nu inte lärt dig nummret utantill) och utan lapp inget pass och en prick i protokollet. 5 prickar och man får inte längre boka pass. Med tanke på att han nyligen blivit medlem så är det lite synd att göra åt sina prickar redan första månaden. Men just denna dag, när just han glömt sitt kort så fungerar inte datorn!!! Inte nog med det, väl inne på passet så gick en propp, allt blev svart och passet stod stilla tills de fick igång musiken igen. Så i mörkret fortsatte de spinna, och som kompensation för detta så fick alla deltagarna var sin gästbiljett. Blir någon förvånad!! Mikael har samma motto som jag: Det vill gärna bli bra!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag är ju inte förvånad :) Varken att han glömde plånboken eller fick en biljett istället för prick :D

lisa sa...

hej anna ..
nu kan du kolla min blogg :)
kram '