fredag 7 januari 2011

Photoshoot

Det var skönt att det höll sig runt nollan idag vad det gäller temperatur och inte låg på -15, som den faktiskt gjort ibland. Solen tittade också fram då och då. Fanny fotograferades till sitt skivomslag, och detta utfördes av proffsiga Tilda Larsson. Det gick megafonbra enligt fotografen!!! "In a fairytale" heter Fannys första singel som inom kort kommer ut på Spotify.
Vi började i rådhusparken i Jönköping.
Jag agerade både stylist och tillsammans med Filippa assistent




...vi fortsatte till Stadsparken

Haha, ser det kallt ut??? Det ska bli jättespännande att se när Tilda redigerat bilderna hon tog. 

4 kommentarer:

Karin sa...

iiih! vad jag längtar att höra fannys låt :D

Josefine sa...

åh bilderna kommer bli sååå bra! Längtar tills att få höra låten också, spännande! :)

Om mig sa...

Hej, kul att du tittade in hos mig, jag var ju tvungen att titta in hos dig då! Vilken söt dotter du har, vad roligt att hon ska släppa skiva!! Lycka till! /Lindsay

Tilda sa...

Tusen tack! Jag skickar iväg bilderna under dagen så får ni sedan välja vilka ni vill ha redigerade och vilken ni tycker passar bäst som skivomslag! Är det okej om jag lånar bilderna du tog till min blogg?
kram