fredag 3 februari 2012

Nöjda kunder

Det syns ganska tydligt. Med ett leende på läpparna tar de en extra titt i spegeln. Kanske rättar de till en slinga som hamnat lite fel, och så ett nytt leende. Då vet jag att jag nått mitt mål:
Att alltid göra kunden nöjd!
Ännu gladare blir jag när jag ser att kunden har lagt ut bilder eller ett tack på facebook, eller gjort ett blogginlägg, som min kund Tilda har gjort. Ta gärna en titt på hennes blogg.

Det är inte alltid lätt och ibland blir det missförstånd. Men då hoppas jag att mina kunder säger till för jag vill alltid uppnå mitt mål: Nöjda kunder!

Så om du är missnöjd, berätta det för mig. Är du nöjd, berätta för alla andra!


2 kommentarer:

Marina sa...

Vad härligt Ann! Det är du verkligen värd! Skulle bli förvånad om någon ens skulle kunna bli missnöjd efter ett besök hos dig. Jag upplever alltid att du är nogrann och att du lyssnar in mina önskemål! Tillhör en av alla dem som alltid är lika nöjd efter ett besök hos dig! Ha en härlig fredag!

Habowoodfrun sa...

Tack söta Marina! Jag är lyckligt lottad som inte bara har världens roligaste jobb, utan helt underbara kunder också!
Önskar dig en riktigt go helg!
Kram Ann