lördag 11 februari 2012

Bye bye London

Jag känner att jag lärt mig oerhört mycket. Ett stort tack till Ann Ljungberg som så generöst och på ett inspirerande sätt delat med sig av sin kunskap. Jag vill också tacka alla mina fantastiska kursvänner och förhoppningsvis blivande kollegor. Jag längtar redan efter att få läsa era böcker, så jobba på nu!
Visst har jag känt en liten stress över att inte spenderat speciellt mycket tid i butiker, utan faktiskt suttit på mitt rum eller på något fik gjort mina läxor som den goda elev jag är. Det tänkte jag ta igen idag innan planet går.


Det var verkligen med sorg i hjärtat jag slog ihop mitt skrivblock och packade ner min dator igår eftermiddag. Jag hoppas verkligen att jag kommer att träffa alla de här personerna och deras karaktärer snart igen.

Det här var en härlig mix med olika människor, alla spännande på sitt sätt. Vi skrev på böcker i helt olika genre vilket gjorde det hela ännu mer intressant.



Här är jag med min kurskompis Birgitta Fernström. Hennes röst lät väldigt bekant. Det visade sig att hon gjorde rösten till Pärlan i Disneys Räddningspatrullen, en av Bumbibjörnarna och den gamla damen i Babar bl.a.

Vi som var kvar en natt till gick ut på kvällen och firade Linda som fyller 21 idag. Vi gjorde en rejäl missbedömning vad det gällde restaurang, men vi hade trevlig. Vi fortsatte till pub Victoria där vi hållt till hela veckan och fick se vårt studierum med nya ögon.



1 kommentar:

Ulrika L sa...

Så roligt att få läsa din reseskrivblogg dessa dagar! Jag är duktigt sugen på att åka själv en dag.

//Ulrika