söndag 26 februari 2012

Fotokurs

I höstas köpte jag och Filippa en systemkamera tillsammans. I priset ingick en fotokurs, som vi försökt att få till sen dess. Igår blev det äntligen av. Vi var i Scandinavian Photos lokaler i Bankeryd på lördagsförmiddagen. Ord som bländare, ISO-känslighet och slutartid känns inte längre som rena grekiskan. Nej, utan mer som tyska eller danska, d.v.s. får jag tänka en liten stund så kanske jag kommer på det.


På eftermiddagen/kvällen firade vi barnens syssling Rasmus som fyllde 1. Filippa önskar sig också den söta kossan var en av alla fina presenter han fick.


Syskonen Hugosson

1 kommentar:

Anonym sa...

En sån kurs gick jag också när jag köpte min kamera! Jättebra att det ingår, man vill ju kunna utnyttja möjligheterna med en fin kamera. Sen gäller det bara att öva tills allt sitter i ryggmärgen. Lycka till :D