fredag 10 februari 2012

Ännu en skrivande dag

Tänk var tiden går fort. Idag är sista dagen på kursen och imorgon åker jag hem. Igår var jag trött på morgen, ändå vaknade jag en och en halv timma innan klockan ringde. Satt och skrev lite på mitt rum, sen gick jag till vår pub och åt en soppa och fortsatte skriva. Den här goa fåtöljen skulle jag vilja ta med mig hem, tror ni det gå ta den som handbagae på ryanair?


Såg en cool tjej utanför Paddington station som snällt ställde upp på ett kort.



Kvällen avslutades på restaurang Royal China. Vi beställde in massa god mat som vi delade på.



Och här tog mina sista cash slut, tur att det finns kort!


3 kommentarer:

Redhead Roots sa...

Låter helt underbart Ann! Klart avubdsjuk!

Linda Regnell sa...

Ser fram emot att läsa din best-seller när den kommer på hyllan!!! :-) Hälsa London från mig!

Mia sa...

Det låter som du har haft en underbar vecka. Kram