torsdag 18 augusti 2011

A tribute!

Fullt utrustade med hörlurar och gott humör, anlände jag och Sixten till Kulturskolans ensemblesal igår kväll. Det kändes mycket speciellt, för det var bara vi i publiken...


Under Jönköpingsfesten på fredag den 19/8 är det åter dags för "Michael Jackson tribute" med Daniel Bjurenstedt och Caroline Ylenstrand i spetsen, kompade av ett stort härligt gäng och med Annsi Simar och Linda Fröding som dansare. Klockan 23.10 entrar de scenen och då kommer hela Jönköping rocka loss.
Klockan 23.10 kommer föhoppningsvis min lille Sixten att sova gott i sin säng här i Habowood och därmed missa hela föreställningen.
Gissa om han blev glad, när vi igår fick vara med på en repetion? Sixten gav ett igenkännande leende när han fick kvällens låtlista, han är ju som jag nämnt tidigare ett stort Michael Jackson fan.





Några låtar in i programmet frågade jag om han ville gå hem, men han bara skakade på huvudet. Inte mig emot!

Filippa, som redan igår dansade Bollywood-dans i Rådhusparken ska dansa på fredag också, så jag kommer defenitivt besöka Jönköpingsfesten.
Om inte vädergudarna är med oss i helgen får vi väl ta på oss regnställ, INTE fälla upp massa paraplyer! Men vi håller tummarna för sol! Det är ett späckat schema dessa två dagar så från scenen kommer det i alla fall att stråla.


1 kommentar:

Olivia sa...

Sugen på att skaffa katt? Jag har ett par kattungar som verkligen skulle behöva ett hem! Klicka in på bloggen och tryck in på kategorin "Vill du ha en katt? Klicka här!" uppe vid headern, så får du se hur underbart söta dom är! För mer info kan du skicka ett mail till Karolina.Olivia@live.se. Tack!