onsdag 10 augusti 2011

Mall of America

Jag vet inte hur det är nu, men när jag och Mikael var här -94 var Mall of America världens största shoppingcenter med över 11 km skyltfönster. Det är knappast inte mindre idag, men jag tror säkert det finns ännu större på andra ställen. 


Mitt i detta stora komplex finns ett nöjesfält med Nickelodeon tema. Här finns också massa legofigurer och en legoshop.

Vi åt lunch med Harlan och Margaret på ett av våra favoritställen: Rainforest Café



Jag och Sixten kollade in fina fiskar

Visst har vi shoppat lite på denna resa men inte speciellt mycket, jag kan inte påstå att jag är trött på det. Jag är inte trött på något vi gjort här överhuvudtaget. Vi har bara imorgon här också för på torsdag är det dags att åka hem. Det är inte klokt vad en månad går fort när man har roligt.
Ibland när man är på semester kan man riktigt längta efter att få komma hem… jag är inte där riktigt än. Jag kan mycket väl tänka mig att stanna några månader till!
Jag har verkligen varit här och nu, och riktigt njutit av ALLT på den här resan. Det tror jag att jag kommer att fortsätta med när jag kommer hem, så jag är övertygad om att det kommer bli jättebra också. Det enda jag saknat här är lite egentid, för vi är tillsammans 24/7, så några timmar i blåbärsskogen kommer göra susen för mig. Hoppas ni sparat lite blåbär till mig därhemma.

Inga kommentarer: