fredag 12 augusti 2011

Back to reality

Igår lämnade vi ett soligt Minneapolis och underbara Harlan och Margaret.


Visst var vi välpckade, men när vi vägt in alla fem väskorna visade det sig att vi hade ett pound (ca 450g) tillgodo!!! Då kunde vi ju shoppat lite mer!

Flygningen hem gick förvånansvärt bra, vi blev bara lite försenade från New York, ca 1 timma, vilket inte är nåt för oss nu.

I ett något kallare Malmö satt vi och väntade på Mikael som hämtade vår bil. Men även om vädret var svalare här, så var det väldigt uppfriskande.
Det var inte lätt att hålla sig vaken i bilen hem, men det gick ganska bra, i alla fall för Mikael som körde.

Som alltid tyckte jag att jag handlade en del när jag var iväg, men nu när jag plockat upp det tänker jag: Var det inte mer?
Vi fokuserade mer på andra upplevelser än shopping denna gången, men några godbitar fick jag med mig.

Litet smakprov på min shopping

Inga kommentarer: