torsdag 4 augusti 2011

Äntligen lite shopping

Jag började morgonen med en timmes lång löprunda med Tania. Det kändes mycket bra.
Dagens utflykt gick till Carlsbad, det låter nästan som en svensk stad. Den ligger halvvägs ner till San Diego härifrån. Där finns ett Outlet mall, och det passar oss perfekt.


Vi shoppade en hel del, bl.a. Guessjeans, Converce, Tröjor mm. Alla fem Hugossonarna fyndade.

Lunch på Ruby´s

På kvällen åkte vi till Tanias föräldrar. De bor i närheten, i ett område med pool som vi fick tillgång till. Underbara Tania hade förberett middag åt oss och delar av deras släkt som också kom och gjorde oss sällskap.


Familjen Osborne


Mätta, belåtna och nybadade åkte vi hem till The Robertsons allihopa för att kolla på film. Här har de riggat upp en storbildstv på snedtaket och alla ligger på golvet och tittar. Själv sitter jag brevid och bloggar samtidigt. Så himla nice!



Just nu räknar jag till 16 stycken som utspridda på golvet, lite fler har droppat in sen jag fotade för en stund sedan.

Jag älskar verkligen att vara här, och det är så underbart att få vara en del av denna familjen. Om två dagar drar vi vidare mot nya äventyr, men jag känner redan hur jag kommer sakna dem. Det blir väl som vanligt, så fort jag kommer hem börjar jag spara till nästa USA-resa. Någon som kan förstå det?

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, det låter som ni har det alldeles underbart här!!! Jag älskar oxå Laguna Beach. Vi är ju där titt som tätt hos en viss Maria och jobbar....
Newport Beach är en annan av mina favoriter.
Vad mysigt det såg ut på hemmabion med duken i taket. Vad fiffigt!
Ha en fortsatt trevlig vistelse i USA!
kram
Lena