torsdag 11 augusti 2011

Fjädrar i håret

Man skulle kunna tro det är påsk... men nej, det är det senaste modet här. Fjädrar i håret! Ja, fjädrar överallt, på väskor, i örhängen, i halsband, you name it! Fanny och Filippa fick idag gå till en salong här och sätta i fjädrar i sitt hår (det slog mig nu att det var första gången de gick till någon annan frisör än mig). Jag observerade allt noga så jag själv kan göra det på Studio H när jag kommer tillbaka.





Det här påminner mycket om hur man sätter dit extensions, och är en läcker accessoar tycker jag. Det går styla håret precis som vanligt, och enligt personalen här kan man både locka och platta fjädrarna.

När jag ändå "pratar" om mina döttrar så kan jag passa på att tipsa om Filippas blogg och Fannys hemsida

2 kommentarer:

Ulf Skoglund sa...

Det har varit mycket "spännande" att följa Er resa genom din och Filippas blogg.
Även om man är flera veckor, så går tiden fort.
Man hinner inte med allt.
Så längtan till Amerika kommer alltid finnas. Att det blir fler resor.
När vår morfar reste tillbaka till Sverige, så sa han till sina kusiner. "Jag kommer tillbaka!"
Det blev aldrig så..
Vi har ändå hans blod.
För "Vi kommer alltid tillbaka"

Tilda Larsson sa...

OOh ja snälla börja göra det här! Jag var så sugen men hade inte tid att göra det:( Det är riktigt snyggt :)hur länge håller dem vet du det?

S: Om jag saknar det! jag kollar på bilder varje kväll innan jag går och lägger mig för att få drömma mig tillbaka en liten stund! ska nog göra ett fotocollage på min vägg i höst:)

Tusen tack Ann!:)