måndag 23 maj 2011

Vinn Cirkusbiljett

Dags för lite tävling! Onsdagen den 25e maj kl. 19.00 är Cirkus Olympia på besök här i Habo, närmare bestämt på Slättens idrottsplats. Jag har fått tag på en biljett, som jag vill lotta ut. För att vinna den vill jag att du lämnar en kommentar här nedan om varför just du ska vinna eller mailar på habowoodfruar@live.se och där motiverar varför just du ska vinna. Skriv också om du länkar till min blogg antingen via facebook, din blogg eller twitter, så ger det dig två vinstchanser. Senast tisdag 20.00 vill jag ha ditt svar, och på onsdag morgon talar jag om vem den lycklige är.

Lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!

”En biljett till cirkus Olympia, skulle vara skoj att vinna. Fast jag sagt till barnen att vi inte kommer hinna. Mamma har tenta och läxor att göra och orkar inte på tjatet höra. Nu har de tystnat och tror att vi inte ska gå, men tänk vad roligt att överraska dem ändå. På Tisdag är tentan skriven och klar, och vi kommer fira att bara inlämningen är kvar. Att barnen skulle bli glada är det nog ingen tvivel om, men gladast blir nog Mamma som kommer överraska dom. Oavsett vinst eller ej kommer vi på cirkusen att gå, men roligt vore det ju att få vinna biljetten ändå!”

Håller tummar och tår och länkar givetvis bloggen på FB ;-)

Mvh Marina Rosengren

Anna sa...

Sv: Vad kul att höra och tack så mycket! Jag gillar verkligen "Mer glamour i vardagslivet, det är vad jag vill tillföra." Underbar inställning! :)