söndag 29 maj 2011

En vacker brud

Många har planerat detta i flera, flera år, kanske redan sen de var små barn. Dagen med stort D. Och så kommer den helt plötsligt, efter veckor med intensivt planerande, så är den bara här: Bröllopsdagen!
Att få äran att hjälpa till med frisyren denna dag, det är stort. Det kommer nog aldrig någonsin att gå på rutin, för varje brud är unik. Själv laddar jag som inför ett stort lopp. Jag ser till att äta ordentligt och vill gå och lägga mig i god tid kvällen innan. Ser också till att ha med ett mellanmål, så hjärnan kan vara på topp hela tiden. För här är det precision på hög nivå och jag vill ju att allt ska bli perfekt.
Igår var det Mayas tur, och här kommer hennes förvandling:






Jag hoppas att din dag blev alldeles, alldeles underbar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh minns den dagen själv, som igår! Å så roligt man hade hos frissan, man kände sig som en prinsessa och vackrare än någonsin. Är säker på att denn brud kände som jag för attans så vacker hon blev!

/ Marina Rosengren