onsdag 18 maj 2011

Göteborgsvarvet på G

Min kropp ömmar ännu efter helgens bravader, så nu vilar jag mig i form tills på lördag. Det är kanske bra att kroppen säger ifrån, annars hade det nog lockat med en löprunda.
Jag tycker aldrig att jag är tillräckligt bra tränad när det närmar sig ett lopp. Antingen beror det på att jag faktiskt inte har tränat tillräckligt mycket eller att jag hela tiden ändrar mitt mål.


I vilket fall ska det bli riktigt kul på lördag, visst önskar jag att jag kunde säga att mitt mål är att springa under två timmar, haha, in my dreams, eller kanske ett annat år. I år är jag mycket glad och tacksam om jag tar mig runt! Springa fort har aldrig varit min grej, kanske kan bli... men ATT SPRINGA, det är min grej!!!

Jag läste för ett tag sen om en tjej som brukar springa i kjol eller klänning, det tycker jag låter glammigt. Det är i stort sett bara tennis som "tillåter" denna annars så feminina klädsel. Ska nog ta och hålla utskik efter snygga löparkjolar och löparklänningar, tror att en Habowoodfru som jag skulle trivas i det. Säg till om ni har något bra tips!

2 kommentarer:

JOHN sa...

Löparkjolar är inget nytt. Jag vet att till och med Röhnisch säljer detta plagg. Skall tydligen vara riktigt skönt att springa i enligt de kvinnor som testat.

Maria sa...

Lycka, Lycka, Lycka, Lycka, Lycka TILL Ann! Tänker på dig och håller tummarna för att det går riktigt bra för dig! Du är en kämpe!!!
Var rädd om dig!
Fint väder blir det nog!!! :-)

KRAM, Maria