fredag 27 maj 2011

Lyxfredag

Idag började jag dagen i en härlig Habowoodanda. Jag var hos Sofia på Din Hud och gjorde ansiktsbehandling. Det är lyx på hög nivå!!! Sen blev det några mindre lyxiga shoppingturer så som Ica Maxi och Biltema, och en lunch på McDonalds (Kycklingsallad) Min otroligt duktige Sixten var tålmodigt med hela tiden och jag tackar gudarna för att Nintendo DS finns.
Jag lämnade honom hemma hos Fanny när jag sedan fortsatte ut till Carléns Fisk i Rödån strax norr om Habo, för att inhandla kvällens middag. Det blev varmrökt lax med limesmak! Och när jag ändå var där passade jag på att köpa lite frysta laxfiléer och abborrefiléer, så nu ska vi göda oss med omega 3 i familjen Hugosson.
Har ni inte varit ute hos Carléns Fisk så kan jag varmt rekommendera en tur dit. De har helt nya fräscha lokaler och säljer nyfångad fisk, vätterkräftor och massa roliga och spännande tillbehör. Utöver det har de även servering och catering. Det är verkligen lyxigt att kunna handla så god och nyttig mat på hemmaplan.

Dagens middag: Varmrökt lax, rostade rotfrukter med fetaost, en sallad och ett glas rosé


Inga kommentarer: