lördag 28 maj 2011

Hjälpsamma appar

Jag har hittat två appar som underlättar min vardag. Jag vet att jag är lite fåfäng men Beach 2011 närmar sig med stormsteg och min USA-resa likaså. Tyvärr har ett och annat kilo smygit sig på, vilket i och för sig bara betyder att jag njutit av massa gott!!! Men nu ska de bort!
För att bokföra och hålla lite koll på vad jag äter använder jag ShapeUp


Mina löprundor har jag koll på med hjälp av LöparAppen


LöparAppen ger dig möjlighet att:

•mäta din löprunda med hjälp av telefonens GPS

•ha koll på hur långt du sprungit

•följa vilket tempo du springer i

•se var du befinner dig på kartan

•hålla koll på din träning i din träningsdagbok

Det är faktiskt rolig att ha koll på både träning och mat, och nu när jag ändå har en Iphone så tänker jag använda den.


Inga kommentarer: