måndag 5 september 2011

Golden Hits

Vilket underbart ställe. Inte nog med att personalen/artisterna var glada, trevliga och roliga, de kunde sjunga också!
I lördags kväll, efter att ha sprungit tjejmilen på dagen, intog vi Golden Hits. Annika Engström hade sen länge tillbaka boka bord åt ca 20 tjejer (damer) och den skaran har bara ökat. Vi hade därmed de bästa platserna, längst framme vid scenen.


Vi trodde vi skulle se en 80-tals show, men det visade sig att showen hade schlagertema, inte mig emot! Vi fick följa med på en musikalisk resa från schlagerns födelse till "Popular" med sångaren instängd i en glasbur. Kvällens artister hette: Angelica Jokisalo, Anna Hellström, Erik Göthlin, Henke Sundström, Jakob Fagerström, Stina Björnlund och Viktor Cehlin.


Jag hade sen tidigare hört talas om pissoaren som fanns i källaren, vilken jag var tvungen att fotagrafera. Av någon konstig anledning blir män inte alls störda av att det kommer in kvinnor till dem, snarare tvärt om. Häftigt måste det vara i alla fall, att få stå och kissa på världens diktatorer.




Jag inser igen vilken fantastisk tur jag har som har så underbara vänner. Hela helgen har verkligen varit helt suverän, så tack till alla er som bidragit till detta!!!

Inga kommentarer: