måndag 7 maj 2012

Nya utmaningar

För mig har det gått över förväntan att hålla uppe med socker i 30 dagar. Hur har det gått för er som har hängt på?
Så fort klockan slog tolv natten till tisdagen åt jag lite godis. Följt av en god kaka och mera smågodis under tisdagen. Men vem mår bra av det? Inte jag i alla fall. Så i onsdags återupptog jag mitt sockeruppehåll på obestämd tid. Jag kan tycka att det är ok att äta en gång i månaden bara för att påminna mig om hur äckligt det faktiskt är. Någon gång lär jag mig väl.

Nu är det dags för nya utmaningar. Igår på yogan utmanade Ulrika mig att yoga i 30 dagar från och med idag. Självklart ställer jag på det. Någon mer som hakar på? Det behöver inte vara 90 minuters pass, utan kan räcka med några solhälsningar för att få igång flödet i kroppen. Själv märker jag hur mycket bättre jag mår av yogan. Jag kommer att åka till London snart, men det går säkert att yoga lite där också.

Myogas hemsida hittar du här

6 kommentarer:

Ulrika L sa...

Härligt! Nu har du (och jag!) outat det också så nu är det bara "Just do it" som gäller... :)

Habowoodfrun sa...

Yes! Nu kör vi :)

Lotta Kaljo sa...

Jag är med! Börjar nu!!

Habowoodfrun sa...

Kul Lotta! Det är roligare ju fler vi är :)

Anonym sa...

Du är envis och fenomenal, två bra kombinationer///

Habowoodfrun sa...

Tack Tobias! Det är du också ;)