tisdag 15 maj 2012

I need your help!

Då var det dags igen. Jag skulle bli väldigt glad om ni ville hjälpa mig med en sak. Fanny är med i ännu en musiktävling där du får vara med och rösta. Och som i alla tävlingar så behöver hon så många röster hon bara kan få. Så gå gärna ut på HÄR och logga in med ditt facebook-konto, inget konstigt alls! Där kan du lyssna på hennes bidrag "Hate about you" som är en av mina favoritlåtar just nu. Ett fett skivkontrakt står på spel!


Apropå tävling så tänkte jag snart ha en liten sådan här på bloggen. Du vinner inget skivkontrakt, men kanske något som har med hår att göra. Håll utskick framöver!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Talangfull familj! Har så klart lagt min röst och håller tummarna!

Habowoodfrun sa...

Tack Camilla! Hela familjen kan inte kalla sig talanger, men alla tre barnen är väldigt duktiga. Jag och Mikael är bra på att vara stolta föräldrar :)

Anonym sa...

Hej Ann jag skulle rösta nu och det är den 31 maj som är sista dag men den sa att röstningen är stängd??

Habowoodfrun sa...

Vad gullig du är :) Jag vet inte varför man inte kan rösta, det borde ju vara fram till 12-slaget, men, men. Hon verkar inte knipa någon högre placering denna gången.
Tack ändå!