lördag 7 april 2012

Bra början på påsken

Ibland kan jag bli riktigt avundsjuk. Det är när jag är hembjudna till någon och så fort jag kommer in genom dörren så slås jag av en näst intill förförisk doft, doften av god mat. När det sen visar sig att det är mannen i huset som lagat denna utsökta mat, det är då min avundsjuka slår till. Min man har många talanger men här är han i klart underläge, undra om det skulle funka att skicka iväg honom på någon kurs.





Det här är några av alla läckerheter som Niklas hade tillagat, och allt, verkligen ALLT smakade helt gudomligt!


Ett stort härligt gäng blev det hemma hos Larssons denna långfredag. Bättre början på en påskhelg kan det knappast bli.


Denna, enligt dem som åt den, ljuvliga efterrätt avstod jag ifrån, är man sockerfri så är man. Det var inte lätt, men det gick faktiskt bra att bara titta på Katrins smarriga tårta. Fast visst ser den god ut!



Sixten fick vara med de stora killarna
Nej, nu börjar det bli dags för mig att sova lite. Imorgon är det dags för Blåkullaträff på stan. Har hört att det ska vara minst två riktigt hemska häxor där och en cool kille som ska dansa på scenen.

Inga kommentarer: