söndag 1 april 2012

Avgiftning pågår!

Jag har antagit en utmaning. Lena i LA, vars blogg jag följer har bestämt sig för att vara utan socker i en månad. Själv har jag fullkomligt frossat i godsaker senaste tiden och inser att detta är ohållbart. Det är så lätt att falla för frestelser och så svårt att ta sig ur ett sockerbegär - men det går!

Så nu undrar jag om det är någon mer som vill hänga på. Vad säger ni, en månad utan socker och andra snabba kolhydrater? Beach 2012 hägrar!

Jag kommer att rapportera här på bloggen hur det går, och du får gärna lämna kommentarer hur det går för dig.

Själv ska jag också boka in en tid hos Linda Regnell på Levmer. Hon jobbar som Personlig Tränare och kostrådgivare här i Habo. Hon ska få hjälpa mig att sätta ihop ett träningsprogram som passar mig och mitt liv just nu.

2 kommentarer:

Thea sa...

Ja man kanske ska testa! Frossa idag och sen så kör man ;)

Habowoodfrun sa...

Låter bra Thea! Passar perfekt nu när du ska ladda för tjejklassikern :)