fredag 6 juli 2012

Om nio månader...

Jag är glad att jag såg Madonna -90 under hennes storhetstid. Det var i LA och en av hennes shower där spelades in i "In Bed with Madonna". Jag är också glad att jag sett Robbie Williams två gånger. Jag var nästan kär efter den första konserten. Nästa gång herr Williams kom till Sverige följde Mikael med. Tyvärr missade jag Robbie på Rodeo Drive när vi var där -04. Hörde hur någon berättade i sin mobil att de sett honom i en av de exklusiva butikerna. Helt starstrucked sprang jag, med min något motvilliga familj och min totalt ointresserade lillebror runt i alla, ja nästan alla butiker på Rodeo Drive. Helt utan resultat!

Medtvingad av vår smått Brucegalne granne har jag sett Mr Springsteen ett par gånger. Depeche Mode, Pink och U2 är några till som jag sett på de stora arenorna. Har jag nämnt att jag gillar att gå på konserter.

Några jag önskade att jag sett under deras storhetstid är: Elvis Presely, Frank Sinatra och Michael Jackson.



Vilka artister är på topp just nu? Vilka är det som säljer slut på sina biljetter i ett nafs? En av dem stavas JUSTIN BIEBER! Och efter mycket möda fick vi tag på biljetter till hela familjen + Tilda, Fannys kompis. Nu börjar nedräkningen...

Inga kommentarer: