måndag 2 juli 2012

Bröllopsdag ♥

Idag för 18!!! år sedan sa han JA. Han med stort H. Det var sommaren -94 och vädret hade varit precis som i år, uruselt fram till midsommar. Då vände det och blev ett riktigt högtryck, som jag tror stannade kvar hela den sommaren. Jag hade av någon anledning bestämt att jag skulle ha långärmad klänning och den hade gjort sig bra mycket bättre två helger tidigare.


Jag och mina två brudnäbbar/tärnor Sara och Sofie blev fina på mitt dåvarande jobb, Klippsalongen i Jönköping.

Snezana och Ninna hjälper oss med våra frisyrer
Mikael hämtade brudbuketten och sen bar det av till Mulseryds kyrka. En jättesöt röd träkyrka som ligger vid en sjö ute på landet. Festen hölls i Boeryd för ca 75 gäster.

Patrik och Stina var vårt underbara värdpar

Det var en härlig oförglömlig dag, som jag gärna skulle göra om igen. Men med samma man såklart!

4 kommentarer:

Margie sa...

Beautiful pictures of a very special couple! We remember your honeymoon trip to the USA!

Habowoodfrun sa...

Thanks Margie! I remember that very well too, evan better than the wedding :) We had so much fun with you.
Thank you for the anniversary card :)
Love Ann

Mia sa...

Det var en fin dag även för oss andra som fick dela denna dagen med er <3

Habowoodfrun sa...

Tack Maria :)