onsdag 6 juni 2012

Plötsligt händer det

... vi får en dag ledigt mitt i veckan. Nationaldagen firades med en löptur ute på landet med Annika. Jag älskar verkligen denna runda som är en riktig nostalgitripp för mig. Den går förbi det hus där min mormor och morfar bodde i när jag var liten vilket gör att jag känner mig så hemma i de här trakterna.


Sixten firade genom att bära sin nya "onepiece" hela dagen.
Kvällen avslutades med en anmälan... och den gällde inte förargelseväckande beteende. Nej nu får jag börja träna på allvar... Jag har genomfört tre halvmaror tidigare och nu är det dags för Stockholm Halvmarathon. Så två veckor efter tjejmilen blir det en tur till Stockholm igen och dubbla banlängden. Det verkar som att det är springa jag ska göra i sommar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du är duktig! Imorgonbitti börjar min träning igen. Kram ///

Anonym sa...

Då måste vi träffas om du har tid förstås :)

Habowoodfrun sa...

Du är också duktig! Häng på vetja :)

Habowoodfrun sa...

Det skulle vara jättekul att träffas :) Förhoppningsvis hinner vi få till en liten förträff innan det är dags för bokmässan :)

Ulrika L sa...

Oj, här händer det saker! :-) Snälla säg till när ni tränar för jag önskar löparkompisar...

Habowoodfrun sa...

Som du hör behöver jag all träning jag kan få. Har varit lite hängig några dagar nu, men snart är jag på det igen. Vi ses ju på lördag, kanske kan bestämma något då :)

Ulrika L sa...

Det gör vi! :)

Tjejmilen sa...

Hej!

Jag heter Sara och arbetar med Tjejmilens PR. Jag såg att du ska springa Tjejmilen 2012, heja!

Visste du att Tjejmilen har en egen Facebooksida med närmre 11 000 vänner? På sidan lägger flera bloggare som tränar inför milen upp sin blogg och om du är intresserad får du gärna lägga upp din blogg där. Förra året upplevde många av bloggarna att de fick fler besökare och de tyckte även att det var roligt att kunna läsa om andra som tränade inför Tjejmilen.

Här är länken till sidan där du kan ladda upp din blogg (scrolla längst ner på sidan). Här kan du även hämta hem en blogg badge som du kan fästa på din blogg och sprida till läsare om du vill. http://www.facebook.com/tjejmilen#!/tjejmilen/app_214446925262762
Vill du hellre ha badgen via mail så hör av dig så fixar jag det.

Stort lycka till i loppet!

Med vänlig hälsning,
Sara Ullmark för Tjejmilen
.............................................................
Sara Ullmark
+46 70 758 50 40
Geelmuyden.Kiese AB
Kornhamnstorg 61, 3rd floor
111 27 Stockholm

www.geelmuyden-kiese.se