tisdag 12 juni 2012

Anmälningar hit och dit

Jag antar att det är min pollenallergi som börjar ge sig till känna på allvar nu. De senaste dagarna har jag varit så enormt trött. Just pollenallergi kan orsaka trötthet har jag hört, därför tar jag medicin som i sin tur kan orsaka, TRÖTTHET! Vad trött man blir! Det brukar nå sin kulmen vid midsommar för min del, sen vänder det. Men efter att ha sovit några timmar extra och tagit det riktigt lugnt de senaste dagarna känner jag mig okej idag.
Nu efterlyser jag all energi jag bara kan få. Förutom Stockholms halvmarathon är jag anmäld till ytterligare två saker. Först och främst tjejmilen. Jag och tre vänner kommer att tävla i laget "Svenska Habowoodfruar". Snyggt namn va?

En av mina löprundor. 5,5an i OK Gränsen
Jag har också anmält mig till en sommarskola för skrivandet. Den går ut på att man får några skrivövningar om dagen hela sommaren. Det här behöver jag. Vi har inga speciella semesterplaner så jag hoppas att jag ska få tid för att både skriva och träna denna sommar.

4 kommentarer:

Carolyna's world sa...

I love walking inside the forest :-)

Habowoodfrun sa...

Me too :)

Anonym sa...

Härligt att du tar tag i det!:-) Hoppas att Ann kan få igång dig:-)

Habowoodfrun sa...

Tack Peter! Ann har ju gjort underverk förr, så nu håller jag tummarna :)