måndag 24 oktober 2011

Månadens bloggare på jnyttXtra

Det är jag det! För några veckor sen ringde Marianne Lundvall från jnytt till mig på jobbet. Jag blev först lite misstänksam eftersom det ringer väldigt många säljare av alla de slag, så jag trodde först hon ville sälja något. Men hon hade läst min blogg och undrade om jag ville bli månadens bloggare i jnyttXtra. Det är en tryckt gratistidning som finns på caféer, restauranger, affärer, gym mm. Här hittar du en karta över var den finns att hämta.


Jag måste erkänna att jag blev väldigt smickrad över att bli tillfrågad. Det är ju faktiskt det som är lite tjusningen med att blogga - att få synas - att bli läst - att få göra sin röst hörd! Så ett stort tack till Marianne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du ville vara med!!! //Marianne :)

// åsa sa...

wow - grattis va häftigt !!