tisdag 27 december 2011

En underbar helg

Jag vet inte om jag kanske hade sänkt ambitionsnivån denna julen, eller om jag helt enkelt planerat mycket bättre än tidigare år. I vilket fall som helst så tycker jag att vi hade den bästa julhelgen på mycket länge. Lugnt, skönt och mysigt. Det bästa av allt är att det är inte bara jag, utan hela familjen verkar vara nöjda.


Sixten med en av alla sina fina julklappar
Istället för att trycka ihop allt på en och samma dag, som vi gjorde när Fanny och Filippa var små, drar vi ut på firandet nu, och firar i dagarna tre.

Många mysiga paket blev det. Tydligen hade jag också varit snäll, för jag fick bl.a. ett par nya tofflor.

De här gamla godingarna har nu gjort sitt...

... och jag lovar att jag kommer älska de här precis lika mycket!

Inga kommentarer: