fredag 18 februari 2011

Lockigt hår

Mitt absolut bästa tips för dig med självlockigt hår är Hair Manyas Hi Density. Den gör så att lockarna formas samman och ligger i separata lockar. Det är lätt att självlockigt hår bara ser yvigt och frissigt ut men Hi Density tar bort det.



Du fördelar en klick Hi Density i nytvättat hår, och låter helst håret självtorka medan du "kramar" i lockarna under tiden, alternativt fönar det med en tratt. Om du vill kan du även ta lite Hi Density när håret har torkat för att ytterligare forma fram lockarna.
Det är bra för hårets kvalité att inte tvätta det varje dag, framförallt när man har självlockigt hår som är torrt i sig. Istället kan du "krama" i lite Hi Density för att få håret att se bra ut.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den är verkligen kanon! Använder den ALLTID då jag har väldigt frissiga lockar! Den luktar också himla gott och räcker länge! / Marina

Smultron på ett strå sa...

Vad häftigt, undrar om den funkar på mej? Vore skönt att slippa platta nån dag... //kram maria

Maria sa...

Ann, Tror du den fungerar på mig också ? Man ska ha utsläppt hår då va? Har du någon produkt som fungerar som jag brukar använda? För tydligen har de slutat med den produkten som jag tidigare använde?
Kram, Maria

Habowoodfrun sa...

Jag tror säkert den funkar på dig också Maria, vi brukar ju alltid platta ditt hår när du är hos mig, men jag antar att du brukar ha det lockigt annars. Har du vägarna förvi så kan vi testa den i ditt hår, annars gör vi det vid nästa klippning.
Kram Ann