söndag 13 februari 2011

Jönköpings vackraste hus

Idag var jag ute och gick i det underbara vädret med underbara Emmy och hennes hund Fabian. Vårt mål för dagen var hennes föräldras hus. Innan besöket hade jag lite svårt att fatta att de flyttat från sitt hus utanför Habo för det var fantastiskt fint, men nu vet jag bättre.

Villa Vidablick

 Emmy i köket

 Marianne fixar en espresso


 Underbar utsikt över Vättern och Jönköping

Jag och Emmy planerade hennes brudfrisyr som jag ska fixa den 9e juli när hon och Jesper ska gifta sig. Åh det ska bli så kul! Inte nog med att jag ska göra håret, Fanny ska sjunga i kyrkan.
Detta är inte det enda bröllopet för oss, för den 18 juni gifter sig min kusin Sofie med hennes Sonny, då har jag också fått den stora äran, Fanny med, tillsammans med Filippa. Utöver det så har jag fler brud och baluppsättningar inbokade i vår... me like!
Jag gillar ju att ha lite glamour i min tillvaro, men jag gillar också att förgylla andra med lite glam.

Inga kommentarer: