tisdag 16 oktober 2012

Inte alltid på topp

...men det gör inget. Jag gör mitt bästa ändå. Hellre kass träning än ingen träning alls! Dagens löprunda var väldigt seg och gick väääldigt långsamt. Men jag genomförde den. Det är en stor fördel att ha delat med sig av sin plan här på bloggen, för då är det inte lika lätt att fuska. Inte för att jag är den som fuskar, men ändå.
Något som däremot gick jättebra idag var användandet av min Garminklocka. Jag kunde se sträckan, pulsen och hastigheten samtidigt, varav det sistnämnda inte var så upplyftande. Allt var frid och fröjd tills jag kom hem och skulle stänga av GPSen, då råkade jag få igång kompassen! Vem vill ha en kompass??? Inte jag i alla fall. Framförallt vill jag veta hur jag får bort den!!! Jaja, det blir till att fjäska lite för Mikael eller ta fram något som heter instruktionsbok, det finns de som säger att man ska läsa den.
Jag har en till punkt att lägga till på min träningslista denna veckan:

Söndag: testa rullskidor med Ulrika L.

Watch out!

3 kommentarer:

Ulrika L sa...

Whee! Vad har du för skostorlek? Vi kanske kan byta efter halva sträckan...?

Kolla in FB-gruppen "Klassikertjejer", massor av bra tips och trevliga tjejer!

Habowoodfrun sa...

Jag har 38-39, och vi kan säkert byta om du har detsamma, bra idé :D

Tobias Gustavsson sa...

Bra kämpat Ann! Upp och ner ibland. Jag håller med dig helt det där med att skylta om sin träning. Skitbra för då blir det lite tvingande och det behöver man.