söndag 18 mars 2012

Hate about you

Gårdagen fortsatte i musikens tecken. Det var tjejhelg på KFUM Ungdomens Hus i Jönköpning. Till detta eventet hade de bjudit in flera bra föreläsare, de hade modevisning och uppträdande av diverse artister och Fanny var en av dem. Det var flera duktiga tjejer där, bla en som hette Nina Ingmarsdotter, hon föll mig i smaken. Fanny framförde fyra av hennes egenskrivna låtar och här är en av dem, som jag faktiskt inte hade hört tidigare.


Denna söndag hade också kunnat fortsätta med musik eftersom Habo Big Band och LenaMaria Klingvall mfl. uppträder här i Habowood i eftermiddag. Det tror jag blir en fantastisk föreställning, men tyvärr krockar den med min yoga och ibland får man vara lite egoist. Min kropp behöver den träning och avkoppling som yogan ger. Men om ni kan tänka er att skjuta upp konserten en timma eller så, då kommer jag!

Inga kommentarer: