tisdag 10 januari 2012

Vad är det för en dag...

Nej det är ingen vanlig dag, för det är min 43-årsdag. Och jag väcktes på morgonen med paket och sång, sen kom det bästa av allt; mitt födelsedagskort!


Jag höll på att skratta ihjäl mig, och det hade ju varit synd. För övrigt har jag firat dagen med ett löppass på gymmet, vi skulle ju vara snälla mot våra kroppar och ge dem det de behöver, eller hur? Sen har jag jobbat och träffat massa trevliga kunder.
Jag älskar att fylla år sen jag skaffade facebook, aldrig tidigare har man väl blivit så uppvaktad och framför allt inte med sådana här kommentarer:

Grattisgrattis Hoppas du får en fin dag nu. Fast 43 kan väl ändå inte stämma? De har nog vänt på siffrorna:) 

Ha en helt underbar dag. Det förtjänar du verkligen. Säga vad man vill, du ser verkligen inte ut som 35. Jag hade lätt gissat på 27, kanske 28.....
Du är helt fantastisk. Hoppas vi ses eller hörs snart.

Grattis Ann! Du blir bara snyggare för varje år som går!!

Visst, jag vet att jag bara skryter, men jag tackar och bockar för alla fina hälsningar jag fått på min dag. Jag tror faktiskt att jag, tvärt emot många andra, känner en enorm tacksamhet för varje år, ja varje dag, som jag blir äldre. För jag jag vet vad motsatsen innebär...
Sen är det smickrande att höra att man ser bra ut och att man SER yngre ut än vad man är, även om det alltid är viktigast att vara vacker på insidan.




Inga kommentarer: