tisdag 15 november 2011

Träningsflow

Allt går verkligen upp och ner så det gäller att njuta av uppgångarna. Just nu är jag inne i en härlig träningsera. Därför blev jag extra besviken idag när jag kom till gymmet strax efter klockan 6 och upptäckte att jag glömt mina löparskor, hmm... Det fick bli crosstrainer istället för löpband och 18 min istället för 35-40. Bättre lite träning än ingen alls. Jag fick en härlig löptur igår då jag sprang Munkaskogsrundan på morgonen och i lördagskväll, då blev det blå spåret tillsammans med Annika.
I söndags tog jag en långpromenad i det gråmulna vädret, det blev en nostalgitripp till Sjöåkra, där jag är uppväxt, genom Domsand och Vidablick.







Jag har bestämt mig för att samla kilometer, 42 i veckan, fram till nyår, hade jag tänkt. Dvs ett marathon per vecka, med både gång och löpning. Tror ni jag klarar det?

Inga kommentarer: