lördag 5 november 2011

En härlig familjedag

Igår anmälde sig Fanny och Filippa till en skidresa med Missionkyrkan, till Trysil på sportlovet. Vi brukar hyra skidor när vi är iväg, men nu bestämde vi oss för att köpa skidor till dem så vi åkte till Isaberg och deras Skidshop.



Vi passade på att luncha i Isaberg, och även leka en stund i den häftiga lekparken där. Den tilltalade nog hela familjen Hugosson.









Ungefär en gång om året brukar vi hälsa på mina föräldrar och min lillebror Håkan, och det är just denna dag. Så på vägen hem stannade vi till vid Bankeryds Kyrka.



Det är alltid så vackert och fridfullt på kyrkogården. Jag tycker faktiskt om att gå här och titta på gravarna.

1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Vad härligt med skidresa! Vi har en lägenhet i Tegefjäll utanför Åre, så vi åker flera gånger varje vinter - och nu har jag verkligen abstinens! Jag var också på Bankeryds kyrkogård idag, jag tände ljus på mormor och morfars grav. Tänkte på dej när jag gick förbi dina föräldrars och Håkans grav. Ha en fortsatt skön helg! //kram maria