söndag 27 november 2011

1a Advent

Lite adventstämning fick vi allt när mina svärföräldrar var här idag och åt tomtegröt och prickigkorvmacka, helt enligt tradítion. Vi passade också på att smaka på glöggen och julmusten, är det 1a advent så är det! Innan dess gick vi på julmarknaden här i Habowood där Filippa både dansade, sjöng och spelade piano. Gick och gick, vi höll på att blåsa bort!



Fanny var tomtenisse i Jönköping, med en timmes program på scenen där, och Sixten var på födelsedagskalas, så vi var lite splittrade idag.

Jag är så nöjd för jag fick en av mina julklappar signerad idag. Jag träffade underbara Lena-Maria i Missionkyrkan.




Hon skriver mycket, mycket finare med munnen än vad jag gör med handen. Fast vem vet, jag kanske också skulle skriva bra med munnen, har faktiskt aldrig testat det.

Inga kommentarer: