lördag 29 september 2012

Bokmässan 2012

Har ni gått någon kurs eller i någon klass och när utbildningen närmar sig sitt slut så säger man "Klart vi ska träffas, vi kommer att se till att hålla kontakten" vilket bara rinner ut i sanden. Vi i skrivargruppen Victoria från London är rörande överens om att sociala medier som FB och bloggar helt klart möjliggör detta.
Vi bestämde i februari när vi lärde känna varandra att vi skulle gå på bokmässan tillsammans. Och nu är vi här. Igår kväll samlades vi hos Camilla i Uddevalla, Minna, Susanne, Anna och jag och där ska vi bo hela helgen.
Efter några för få timmars sömn gav vi oss iväg till bokmässan idag.

 
Hela gänget samlat, här har vi sällskap av Birgitta Fernström som kommit så långt att hon ställde ut på mässan

Det ska bli spännande att läsa Helen Lindells bok Bortvald, och det var så kul att träffa henne igen

En ny bekantskap irl Kim M Kimselius

Första gången jag träffar en astronaut

Jag vann en bok som jag fick signerad
Jag är helnöjd med mitt besök på mässan. Jag har träffat dem jag ville träffa, köpt lite mer böcker än jag tänkt och haft roligt. Nu ska jag fortsätta mysa med mina skrivarvänner.

5 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Spännande! Jag har aldrig varit på bokmässan, får försöka åka nästa år! Ha en fortsatt trevlig helg med dina skrivarkompisar! //kram maria

birgitta fernström sa...

Vila jättefina snapshots från bokmässan, Ann! Hur gör jag för att länka från min blogg???

Desirée sa...

Kul att träffas :)

Hanna Lans sa...

Det var kul att träffas igen!

Habowoodfrun sa...

Både Desirée och Hanna, det var jättekul att träffa er också! Hoppas vi ses snart igen :)