tisdag 15 mars 2011

Talang 2011

När det inte händer i Habowood, ja då får man ta sig till Jönköping, för där hände det igår! Inspelning av Talang 2011. Allt började redan utanför i kön, när någon körde fram en talangbil, som sedan Tobbe och Markoolio filmades i.


På plats var en mycket charmig Bert Karlsson som kastade godis till publiken hela tiden och med sig hade han Charlotte och Henrik.


Jag blev uppringd av min vän Maria K som undrade om jag inte skulle med på denna inspelningen, och visst ville jag det. Det var riktigt skönt att vara på en talangtävling utan att ha med några egna barn som tävlade. Visst hade jag gärna sett att de var med också, men då hade jag varit alldeles för nervös för att njuta av programmet. Nu kopplade jag av och hade en riktigt skön kväll, och lång. Inspelningen skulle vara klar vi 22 men drog ut minst en timma till på tiden. Det var väl ingen av dessa talanger som tog mig med storm, men det var ändå en kul kväll, ska bli intressant hur detta kommer att framställas på TV.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du skjutsade hem tjejerna!!! Det blev som sagt rejält sent...Mona Östlund

Habowoodfrun sa...

Varsågod! Det är ju alltid trevligt med lite sällskap :)

Maria sa...

TACK snälla Ann för ditt sällskap och goda matsäcken!!
Det va jättetrevligt att du ville följa med och uppleva Talang tillsammans med mig!
Allt gott till dig och TACK för allt!
Var rädd om dig!
KRAM, Maria

Habowoodfrun sa...

Tack själv Maria, det var verkligen jättekul!
Kram Ann