måndag 21 mars 2011

Har haft en härlig födelsedags helg!

Trots att jag inte själv fyllt år!!! Men vi började redan i fredags med att fira Mikael tillsammans med närmaste familjen. Vi bjöd på jättegod kalkon som vi tillagade i vår suveräna ugn. Det är bara att ställa in på kalkon-program och i med termometern, sen visar displayen vad man ska göra, som att fylla på med 2,5 dl vätska eller fond, bra va!


Till kalkonen serverade vi klyftpotatis, sås, sallad och tranbärssylt, mmm yummie!!! Till efterrätt blev det cupcake buffé...




Det var fredagen det, sen i lördags var vi på 60-års fest hos Anders Bertilsson, Mikaels morbror. Det var också jättetrevligt. Där bjöds det på exotisk planka med potatisgratäng, och tårta från Briljanten. Framför allt var det kul att träffa släkten, det blir tyvärr alldeles för sällan.
Igår väckte vi 40-åringen med sång och paket. Sedan överraskade vi honom med att åka till Skövde Arena och äventyrsbadet där. Jag tror han hade lika kul som vi!!!

Här är några av hans presenter

Fina blommor från Mikaels jobb, sånt uppskattar jag!
Jag har som sagt haft en riktigt härlig helg, och jag får ju inte heller glömma att vi var på något som hette dreamtrack på Spinnet i lördags förmiddag. Där samlades massa tåg-nördar från hela landet och lite därtill, som ställde ut sina modelltåg. En helt ny värld för mig men riktigt nice faktiskt!



Inga kommentarer: