lördag 12 mars 2011

Gör vad du vill!

Det händer inte så ofta, men ibland säger kunden de magiska orden: Gör vad du vill! Just så vad det i det här fallet. Sofia hade långt, torrt och slitet hår som var färgat i en mörk färg som var alldeles för mörk på henne och gav ett väldigt hårt intryck. Nu var det dags att ändra på det!

Efter att ha klippt av håret, färgade jag in utväxten i en något ljusare ton än den mörka hon hade sen innan. Sen drog jag upp massa slingor i en slinghätta och blekte upp dem till denna konjak-tonen. Sofia är naturligt röd i sig själv, och jag tycker denna färgen passar henne perfekt.

Jaha, då börjar det dra ihop sig till melodifestivalfinal, så vi ska fixa lite god mat här nu. Själv hejar jag som jag sagt tidigare på The Moniker. jag blir så glad av hans låt. Heja Daniel!!!

1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Gud vad du är duktig, vilket hantverk!!!//kram maria