måndag 25 april 2011

Dagens löprunda

Här kommer några bilder från dagens löprunda. I detta underbara vädret och i denna fantastiska miljö, var det faktiskt svårt att sluta springa när man väl kommit igång. För mig tar det fortfarande några kilometer innan den där härliga känslan infinner sig, men när den väl är där är det svårt att få stopp på mig.






Nja, nu överdrev jag, så svårstoppad är jag inte, jag stannade ju till då och då och fotade lite!
Inte en enda huggorm såg jag, ja, inte en enda orm, däremot två tranor.
Jag längtar redan efter att springa igen. Att det ska vara så svårt att fatta hur skönt det är, det borde inte finnas något inre motsånd, man borde bara automatiskt ta på sig löparskorna så fort tillfälle ges. Eller hur?


1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Jag använder bara mina löparskor till att promenera numera. Jag har insett att löpning inte är min grej. =D