söndag 26 december 2010

Dan efter dan efter doppardan

På förmiddagen var Filippa och Sixten ute och hade kul i snön. Fanny var med dem en stund. Bl.a. så åkte de kana ner för våran tujahäck, hmmm...

Sixten & Filippa

Så var det dags att fira jul igen. Känns skönt att dela upp det istället för att fara runt en massa på julafton.


När maten var uppäten, julklapparna utdelade och gästerna åkt hem, "tvingade" jag med Mikael ut i skidspåret. Jag körde 6km på samma tid som han körde 9km, men jag var nöjd att han inte varvade mej. Så fort jag kommer ut i spåret blir jag sugen på att köra tjejvasan, kortvasan, halvvasan eller varför inte öppet spår.
Jag har faktiskt åkt kortvasan en gång och det var jätteroligt. Trots att den var på 3mil och det var ungefär vad jag åkt sammanlagt innan dess i mitt vuxna liv!

Inga kommentarer: