onsdag 16 februari 2011

Bröllopsinbjudan

Igår trillade den första bröllopsinbjudan in. Klädsel: Kavaj, festligt och uppklätt! Me like!!! Nu börjar tankarna genast att snurra, vad ska jag ha på mig? Nån som har något tips? Jag ska i alla fall börja kolla in klänningar nu... och skor... kanske en väska... smycken... frisyr... Det här är glam på hög nivå! Hittills har jag bara tänkt på Emmys frisyr, och hennes kläder, nu inser jag att jag och alla andra ska ju faktiskt också vara uppklädda, härlig insikt.



Det här ska bli såååå nice!!! Det är alltid lika kul att bli bjuden på festligheter!!!

2 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Kul att få så fin inbjudan! Själv ser jag på såna inbjudningar med blandad känsla av ångest och förväntan, vet aldrig vad jag ska ha på mej! //kram maria

evelina sa...

hej, min bästavän tävlar i en musiktävling och det vore jättesnällt om du kunde gå in och rösta på henne alla som röstar får en länk på min blogg ikväll!
ha de bra annars, kram ♥